Min lediga dag

Det blev ingen glass idag men jag hittade några fina saker åt Danne som han ska få imorgon! Jag har hunnit göra så mycket idag, men jag har glömt ringa och boka nya körtider.. ajaj. Får göra det imorgon. Jag ska antagligen göra halkan, eller riksutbildningen som det ju heter, nu i slutet på månaden eller i alla fall till nästa tillfälle som den kan bokas :-)

Imorgon börjar jag jobba klockan 7.. sådär kul att gå upp så tidigt, men man får ju sluta desto tidigare :-) Sen så ska jag till Svedala och sitta (och sitta..) medan Lindra tränar inför gesället. Nu är det snart dags! 

Nu ska jag äta kvällsmat, biffar med råstekt potatis och brunsås (mmmm) och sen är det dags att sova.

Grattis till pappa Affe som fyller år idag!

Puss å kramis
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0