Tisdag

Ni ska veta en sak, det är inte bra att läsa sms i sömnen! Särskillt inte när man somnar om efter att ha stängt av alarmet, samtidigt som någon står och väntar på dig (i regnet) efter överrenskommelse..Förlååt syster.. det är ju så skönt att sova :-)

Helt plötsligt fick jag en helt ledig onsdag, jag ska inte till Linda i Sjöbo och träna inför gesället, och jag ska inte på provdyk på kvällen eftersom min allergi fortfarande är lite besvärlig ibland. Inget höjdarväder väntar ju direkt men jag ska iallafall äta glass i stan med min bror! Och kanske kolla efter något till Danne som fyller år på torsdag..♥ :-) då är ju frågan vad man ska köpa till en kille som har allt..?
Nu ska jag äta potatisplättar och kolla på House!

Puss
S

Kommentarer
Postat av: Thess

Ja, dar stod man..i regnet.. hehe..Inte fara,hoppas du sov gott! ler

2009-05-06 @ 19:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0