Goo morgon

Jag är så dålig på det här, nu har det gått 4 veckor sedan jag skrev sist!

Nu är det bara två jobbedagar kvar innan semestern, och på söndag drar vi iväg till Gotland. Det ska bli jätteroligt! Det var så länge sedan jag var där nu, så det är verkligen på tiden :-) Vi får hoppas på att det blir fint väder så man kan vara ute lite. Också ska jag och Sussie gå på stensliparkurs!

Vi ska köpa vovve imorgon :-) fast inte till oss själva, utan till familjen Pettersson som vi ska ha med oss när vi kommer. En liten liten Doris, supersöt! bilder kommer senare!

Ja det har väl hänt några roliga saker den senaste tiden..
  • Ett steg närmre körkortet, halkan är gjord, riskettan skulle jag egentligen gått på idag men det fick jag skjuta upp.
  • Jag har varit och dykt med Lena! Suuperroligt, kan verkligen rekomendera det. Detta var visserligen bara ett provdyk, men iallafall jätte jätteskojsigt. Är jättesugen på att fortsätta, kanske ska ta dykarcertifikat? Det hade då varit en upplevelse!
  • Lindas gesäll är gjort, och hon klarade det! Kort afton som hon gjorde på mig blev jättebra, (återkommer med lite bilder.) Hon förtjänar verkligen titlen "Frisör". Nu kommer jag nog inte åka till Svedala på ett tag, iallafall inte av den anledningen :-)


Nu ska jag strax till jobb, vi höres snart igen!

Puss å kram
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0