Söndag 7 / 9 2008

Idag har jag lekt med Sara! Vi kollade film (Boat trip. Se den, den är roolig!), pratade och så fick hon välja en liten sommarpresent i form av örhängen :-) Det var ett tag sedan sist, men förhoppningsvis blir det nu på fredag igen!

Grattis till Sara som kom in på utbildningen hon sökt!


Mormor kom också idag och åt middag med oss, mycket trevligt!

Senare satt jag och filade på några örhängesidéer, tycker det är så roligt med örhängen just nu! Och, såsmåningom tänkte jag göra ett nytt klockarmband i bruna nyanser med silverfärgade detaljer, nu till hösten.

Imorgon ska jag jobba 15-20 och innan dess ska jag till körskolan och anmäla mig och när jag slutat ska jag och Danne träna på gymmet, jag tänkte testa body balance. Har ju gått på yoga innan, men dom verkar inte ha det längre så då får man ju hitta på något annat!

Puss
S

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack så mycket! Jag är ledig på fredag, men jag måste plugga lite om jag inte hinner det imorgon. men hur var det, du är ledig på fredag eller när slutade du? smsa mig! Puss

2008-09-10 @ 10:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0