Söndag 21 / 9 2008

Ännu en jobbevecka avklarad. Känns toppen! Trivs jättebra och dessutom är det ju lite roligt att jag jobbar med min mamma :-) Idag har vi varit och handlat lite småsaker och blommor som jag planterade! I finfina krukor som jag fick av Sussie på Gotland i somras. På tal om Gotland så ska Danne dit nu i veckan. På tisdag faktiskt. Också kommer han inte hem förräns på söndag natt. Buhu.. Och inte nog med det så åker mamma och pappa till Grekland på lördag. Då ska Sara komma hit och leka med mig :-). Men inte att glömma, nu snart kommer Matte hem!! Yiippiyippiyaaj. Äntligen!


Lite norska renar? Typ.

XOXO
Kickan



Kommentarer
Postat av: Sara

Jag kommer och leker med dig sweethearten min! :)

2008-09-24 @ 15:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0