MÅNDAG 1 / 9 2008

Uuuh det blev tufft idag, på något sätt lyckades jag bli ännu mer förkyld och skulle jobba 7 timmar. Tur att jag jobbar på rätt ställe :-) Tiden gick så snabbt som vanligt så det var inga större problem förutom att jag var så täppt i näsan(!). Uäh. Jag slapp ta bussen hem iallafall, mamma, Nilla och Enola hade varit och handlat så dom hämtade mig på vägen hem.

Danne fick åka till Malmö två gånger idag på olika upprop. I en massa köer.. Iiiih inte roligt. Han och lillan hade tydligen haft väldigt roligt efter att han hade kommit hem efter att ha varit i Malmö första gången. Mysigt! När dom skulle åka tillbaka till mormor ville hon leka mer. Det var synd att dom inte kunde stanna längre, men eftersom dom ska tillbaka till Tyskland imorgon, fick dom åka hem och packa ihop sina saker.

I övrigt har jag och Danne kollat en hel del på The Ultimate Fighter  nu på sistonde. Där är en kille som är döv som är med och tävlar och så, rätt så coolt faktiskt. Och på tal om något annat så har vi gjort ett smyckeställ i helgen! Det blev jättebra! Bild på det kommer såklart.

Tyvärr så fick jag inget besked om jobbet idag heller, men nu har uppropet varit iallafall, så nu kommer ett svar snart!

XOXO
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0