Helsingborgoch sykväll, lördag 6 / 9 2008

Idag har vi varit i helsingborg minsann! Oj så länge sedan det var jag var där sist, och vilket väder vi fick! Helt underbart var det. Vi gick längst gågatan och tittade, hittade en liten pärlaffär bland annat med en massa småplock och fin fina saker. Också fick jag ett hål till i örat och lil sis gjorde sig ett i ögonbrynet (det där ligger i släkten kan man väl säga). Fint ska det va :-). Vi köpte en liten älva av keramik som vi satte i farmors blomma som vi har här hemma, han ska liksom passa den. Han har en luva av en blomma som jag glömt bort vad den hette. Han är jättesöt iallafall.

När vi hade tittat färdigt åkte vi till husvagnen mellan helsingborg och landskrona. VIlket läge den ligger på! Det ser ut som att Ven bara ligger ett stenkast därifrån och är det fint väder ser man Danmark klart och tydligt. Så fint! Vi stekte kyckling och kokade ris och åt det till lunch. Precis lagom och jättegott.

På kvällen fick jag ett par gamla byxor av mamma som hon inte ville ha och av dom sydde jag en kjol! Skojsigt, med symaskin nu när man lärt sig hur man gör med den ordentligt.

Imorgon ska jag träffa Sara!

XOXO
s


Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken söt älva! Den passade bra i blomman!

2008-09-10 @ 10:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0