FREDAG 5 / 9 2008

Jaha då hade det gått ett par dagar till, och nu är jag helt fri från förkylningen! Yaaj. Nu har jag dessutom kommit in rätt så bra på jobb, allt flyter på som det ska. Det hr varit väldigt mycket att göra nu dom senaste dagarna, men jag måste säg att man lär sig mycket då med. Tummen upp för det!

Förutom att jag för tillfället är väldigt trött när jag jobbat måste jag säga att jag mår väldigt bra nu. Kanske är det för att oron över vad som skulle hända efter studenten har släppt? Jag har lyckats gå upp lite i vikt (på både gott och ont, mina jeans passar ju inte längre) men det behövde jag..  På tal om goda och bra saker så måste jag passa på att rekomendera en sak, linssoppa ifrån saluhallen i Lund. OOoooooh den är så god! Mmm.

Mer kommer inom kort

XOXO
Kickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0