Onsdag 8 / 10 2008

Nu är jag sjukling igen, men bara lite. Igår var det jobbigt, fick åka hem ifrån jobb. Lite sömn, varm saft och lasange gjorde nog susen. Vilken tur att jag är ledig idag! Jag ska en vända till Nova med Frida, blir det för jobbigt är det ju bara att åka hem. Det hade varit skönt att komma ut, vädret är ju helt underbart (just nu).

Jag och mamma löste något sånt huller om buller kryss, där man ska ringa in ord man hittar. Det handlade om gamla tv-program. Vi kunde ju inte låta bli att kolla på Youtube och jag fastnade totalt för Linus på linjen! Han är ju bara för söt!

Nej, nu ska jag göra mig iordning. Syster yster kommer snart :-)

Puss å kram
s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0