Torsdag 9 / 10 2008

Igår var jag på Nova med Frida! Myspys. Köpte några tillbehör till filofaxen och nya underlägg till mamma och pappa. Precis lagom. Idag har jag jobbat, 15-20. Danne kom och hämtade mig och när vi kom hem var maten på bordet. Vilken lyx! Sen kollade vi på främmande fågel, såg typ hälften sen var det kört. Jag satt och pärlade och danne satt vid datorn så båda glömde bort teven.. Idag har Affe kommit till Höör, han och Danne ska fiska i helgen i någon liten sjö där i krokarna.

Jag har världens bästigate pojkvän, därför fick han den nya ipod nanon av mig (den längst till vänster), för alla gånger han ställt upp och kört mig  ♥ Blev ju nästan lite avundsjuk, den där lila hade ju inte varit så dum att ha själv :-) Supersöt!


XOXO
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0