Onsdag 29 / 10, min lediga dag!

Det är ju inte klokt hur fort tiden går! Det är redan onsdag och min enda lediga dag denna veckan är snart slut. Jag har fått gjort vad jag ska, men ändå. Jag träffade Sara i förmiddags i stan, vi lullade runt ett par timmar, det var ju trots allt ganska så fint väder. Jag fick köpt några förvaringslådor jag behövde och Sara fick gjort var hon skulle, hon ska ju se bio i eftermiddag! Sen åkte vi hem till oss och åt lunch tillsammans. Jättemysigt.

Igår satt jag i förarsätet för första gången i mitt liv! Och både igår och idag lyckades jag ta mig framåt, tyckte faktiskt att det gick helt okej, och roligt var det också! Vi var nog ute en timme, vi körde fram och tillbaka, fram och tillbaka. Och precis när vi kom hem igen kom Affe, Sussie och Danne och vi åt middag tillsammans. Rostbiff och hemmagjord potatissallad. Mumma! Med lite tur i oturen (kan man väl säga) så kollade vi på vädret på teven och det visade sig att det ju ska bli värsta stormen nu i dagarna, när dom ska köra hem till Gotland. Dom bestämde sig för att börja köra hemåt redan ikväll för att försäkra sig att dom kom hem någorlunda smärtfritt. Men hallå, blixthalka redan, är det möjligt? Vad är det som händer egentligen?

Som det kan bli..

Nu ska jag sova, jobbe imorgon.
Puss å kram
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0