SÖNDAG

Idag har jag gjort precis vad man ska göra en söndag. Bara vara, söndag. I alla fall näst intill.

Vi kom hem ganska så sent ifrån Adsjös igår. Både jag och Kenzo-vovsen somnade innan de spelat färdigt, men det gjorde ingenting, det var väldigt trevligt i alla fall! Tack för igår Jesper. Såklart var det så varmt det någonsin kunnat bli imorse, så vi vaknade av att det kokade i våra kroppar inne i husbilen, klockan 8. Typiskt. Jag lyckades dock somna om till sist och vaknade igen vid halv elva. Skönt!

Efter en frukost på terassen klättrade den halsflussiga lilla Maria på väggarna. Hon ville färga håret så då gjorde vi det, och på samma gång passade vi på att fylla i min lila slinga. Det blev NEON! Jag tror nästan att jag kommer lysa i mörkret inatt. Vi kom fram till att den burken med färg jag köpte nog kommer att räcka tills jag är 80. Frågan är om man fortfarande vill ha lila då..? Vi blev fin fina!

Vid fyra-tiden övertalade pappa Affe mig och Danne om att komma till Tofta Outlet där dom hade byggt om. Jag fick ett par vita dojor och ett par najsiga solglasögon med strass (höög sara-faktor) av Petterssons så att jag kan vara sommarfin :-) Tack!

Till kvällsmat blev det mumsiga pannkakor! Jag ska nog ta en till nu till fotbollen, bara för det är så gottigt.

Citat:
"När man ska ta honung med ballong är det förfärligt viktigt att man inte låter bina veta att man kommer."
Nalle Puh

Visst är han klok?
XOXO
Dollan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0