MÅNDAG

Det kändes som att det hade regnat hela natten när vi gick upp i förmiddags. Det var fuktigt och varmt i husbilen eftersom det hann regna in lite innan vi stängde takluckan. Uuuh ruggigt.

Men sen blev det boveteplättar till frukost som jag och Danne gjorde, det förgyllde min morgon!

Sen sov jag, och sov lite till och sen var det middag. Kokt torsk med dillsås och potatis. Gott och bra för min onda mage. Att man kan vara så trött! Vart kommer det ifrån? Hoppas att jag inte är på väg att bli sjuk.. Nu bär det ju snart av till Värmland, sen Dalarna och till sist Stockholm innan vi åker tillbaka till Gotland. På torsdag åker vi!

Dagens höjdpunkt var nog att jag fick paket av mamsen idag. Tänka sig, hon har köpt pärlor till mig i Helsingborg, och så fina dom var! Små nyckelpigor (!), fjärilar, blad, kuber och en massa annat roligt. Är sugen på att göra något med det ikväll.. om jag orkar, är helt slut ju. Annars får jag göra något imorgon. Ett par örhängen kanske.. det är ju inte så krävande förstås :-)

Har börjat kolla in lite sköna (och snygga!) skor att jobba i, om jag skulle få jobb efter sommaren. Det finns faktiskt en hel del, och ont i fossingarna vill man ju inte ha.
  

Citat
"Lev i nuet och känn att du har tillfredsställelsen just där du är
- inte runt knuten. "
Okänd

XOXO
älgens kicka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0