TORSDAG 31 / 7 2008

VAD ÄR DET FÖR EN DAG, VAD ÄR DET FÖR EN DAG?
JO DET ÄR MARIAS FÖDELSEDAG.
HURRA HURRA HURRA!


Nu håller vi tummarna för att hon får en underba vecka i Grekland!

Idag blev det kärleksmums till mig med! Mums! Med glasyr! Hur ska jag kunna äta upp allt det innan vi åker hem?! För det måste jag ju..


Vi överraskade Julia med en liten tur på moppen bakom Danne!


Oja, hon blev lycklig!
Det slutade lite olyckligt när Danne tappade sin hyfsat nya mobil och den kasade 10 meter på asfalten. Men men, det kunde ju varit värre (och dessutom klarade den sig bra förutom några skrapsår). Nu har jag också åkt moppe!

Jag och Julia har ett uppdrag.
En stor ommöblering är på gång på ovanvåningen här och det innebär att alla böcker ska flyttas runt. Vi har i uppdrag att skriva ner titel och författare på alla böcker, och tro mig. Jag har nog aldrig sett så många böcker i ett och samma rum.. Julia chansar på att det är kanske 600, jag chansar på 1000(+). Vi får se vem som kommer närmst ;-). Idag kom vi till 116 och än så länge har vi inte sett något slut.

Nu är hemresan bokad, måndag natt kommer vi hem till Lund. Ska bli roligt att komma hem igen :-)

Syster yster, ha det så roligt i Stockholm! Och grattis till Emelie som fått jobb där!

Scrubs äger!

Med magen full av kärleksmums
Sara ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Vi hörs när du är hemma!

2008-08-02 @ 22:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0