TORSDAG 24 / 7 2008

Det blev sol och bad Idag! Fast inte så länge vi hade tänkt oss på stranden.. vattnet vid varfsholm var smutsigt och fyllt av alger och vassa och hala stenar. Ingen höjdare tyvärr :-(  Jag lyckades riva mig under foten, ajaj. Så vi gick tillbaka hemåt igen, till poolen med 24 gradigt rent vatten! Jag och Julia fick plats i samma badring!

Sen blev det en sväng till Hemse med Pillan och Danne lyckades övertala henne att stanna och äta med oss. Det blev grillat. (Mums!) Och golf med äpplen. Och skor i vattnet. Och en mycket trevlig kväll. Tack!

Koncentrerat låtval

Baka imorgon kanske? Fast inte om det är såhär varmt.. Jag och Julia är lite sugna på att åka in till stan och gå vid havet. Det är så mysigt där.

Snart börjar medeltidsveckan!

XOXO
Saara

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Sara! Kikar in på din blogg! Härligt väder ni ser ut att ha! Jag saknar dig! Pussar

2008-07-26 @ 00:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0