TORSDAG 17 / 7 2008

Igår blev det ett litet bakslag, vilket ledde till en runda på akuten. Ajaj säger jag bara. Danne fick något i ögat som trillade ner ifrån taket i källaren. Han såg ut som jag när jag var nyopererad, och jag verkligen led med honom. Det gjorde nog Maria med. Ögonen som är så ömtåliga. Tack och lov är det mycket bättre idag, nästan helt bra.

Vi funderade på om vi skulle åka till stranden idag eftersom vädret har varit helt okej, men mest för att få komma ut lite. Men det går ju inte eftersom Danne inte får köra just nu. Eller egentligen kan han nog men det är dumt att riskera något.. Fast nu när jag tittar ut så drar molnen ihop sig. Typiskt. Hoppas att det fina vädret kommer tillbaka snart.

Ikväll kollade vi på film igen. Jag är nog ganska barnslig, satt och grina genom hela filmen. Horton hears a Who. Han var ju så sööt! Naaaaaawe.

Imorgon ska jag pärla!

Jag tycker inte om mörker
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0