TORSDAG 10 / 7 2008

Numera befinner vi oss i Falun och campingsemestern börjar lida mot sitt slut. Här, på campingen Lugnet hade dom en riktigt fräsig äventyrs minigolf! Banor med vatten, olika lutningar och gropar. OCH. Jag kom inte sist! Det tar sig det tar sig. Dock bara 2 poäng ifrån att komma sist, men i alla fall.


Campingen är väldigt fin, med utsikt ut över backhoppningsbackarna. Häftigt!



En sak som inte var något vidare där, var deras "livs". Det var nog det minsta sortimentet jag någonsitt sett!

Idag har vi även varit i Falu koppargruva. Helt otroligt! Vilken upplevelse det var att se allt, gamla mynt (stora som stekpannor), arbetsmiljön, utrustning och en massa annat. Tänk, en midsommarafton tog alla arbetare ledigt, och just den dagen rasade allt samman i ett jättestort skalv. Och inte en ända skadades. Vilken tur i oturen!



Jag fick en ring av Danne som är gjort av silver och stenar som hittats i gruvan. Ljuvligt. iloveyou.

Imorgon bär det av till Stockholm! Har pratat med Kerstin idag, som vi ska bo hos, och det ska bli så roligt! Biljetten mellan Falun och Stockholm kostade nästan ingenting. Det gick inte ens på 300 tillsammans för mig och Danne. Sånt tycker vi om.

XOXO
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0