TISDAG 29 / 7 2008

Dagen idag har väl inte varit på topp hela dagen om man säger så, har haft sån hemsk huvudvärk, sån som gör att man inte riktigt vet vart man ska ta vägen. Tack och lov blev det svalare idag, absolut inte kallt men inte FÖÖR vamrt.

Alla förutom jag och Julia åkte till stan idag, för att köpa det sista inför Marias resa till Grekland, hennes kalas idag och för att hämta hem sängen till Sussies sovrum. Fint ska de va'! Vi passade i alla fall på att ta det lugnt, jag fotate lite och la ut lite bilder på örhängen och annat smått och gått i smyckesväg som jag vill sälja. Glöm inte att kolla in det! Fler kommer inom kort, har bland annat en laddning till med örhängen!

Jag vill baka, men det är fortfarande för varmt :-(

Det har varit en mysig dag med Julia. Tack! ♥

Myggstatus: Uppäten
Allergistatus: Bättre

Bland bin och blad
Saara



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0