TISDAG 22 / 7 2008

Det verkar som att det blir att vi ska stanna i alla fall en dag under medeltidsveckan! Julia hade studsat runt där hemma av lycka; "det är ju det alla pratar om". Och imorgon kommer hon :-) Ska bli väldigt roligt, känner att jag är i behov av en lilla syster nu.

Jag har varit slö idag, trött.. Har drömt och då känns det som att jag inte sovit något alls. Såna drömmar som man inte vill drömma, som gör att man börjar längta. Drömde om Matte och att jag åkte till Nordkapp till honom. Det verkade vara som att åka till rymden! Lååångt borta. Och överallt varr där en båt med en kapten som hette Johan. Jepp.

Så nu ska jag sova igen! Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0