SÖNDAG 27 / 7 2008

Nu har jag då inte lila i luggen. Nix. Nu är det tuuuuurkoooost! Jag och Julia bestämde oss för att färga håret idag, mitt blev bra men det syntes nästan ingenting alls på hennes. Får göra om det med riktig blekning (det jag köpte var uppenbarligen inte det..)

Idag har Danne och Affe påbörjat renoveringen i Sussies sovrum med att börja lägga golv..lite varmt egentligen, men måste man så måste man. Egentligen skulle jag och Julia ha målat där imorgon, men så bestämde de sig för att tapetsera istället. Hittade en jättesnygg grå tapet så det kommer bli det snyggaste sovrummet i stan :-) Imorgon ska den nya sängen hämtas i stan, så blir det komplett.

Också har vi fått höra dragspelsmusik ikväll (Danne är snyggast på att spela dragspel ;-), det lät väl såådär när Affe och Danne gav sig på det, men roligt var det!

Imorgon ska vi in till stan och gå en stund, det skulle ju inte bli sådär hysteriskt varmt. Man kanske skulle fly till rymden? Njaaäe.. Lite sjukt. Nu har vi iallafall fått en skuggig plats till husbilen så att man kan sova lite längre utan att få värmeslag :-) Vi nöjer oss med det!

XOXO
SSL

ps. Saknar dig Sara

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag saknar dig med Sara

2008-08-02 @ 22:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0