ONSDAG

Nu blev det sent.. har varit och kollat på tiljans talanger ikväll. Det var väldigt trevligt, fint väder och allt ju! Det var mycket folk och, tyvärr, väldigt obekväma bänkar. Det var några duktiga som får vara med "digeloo" konserten här på Gotland. Därför gick vi efter sista bidragen och sen förhörde vi Maria om vilka som vann.



Hur vackert kan det bli egentligen?
Jag och Danne gick längst strandpromenaden när snabbfärgan kom in. Vilka vågor som kom! Det var några som surfade :-O och någon som gick med barnvagn på bryggan.. (mindre smart)

Vi insåg lite för sent att ipoden inte låg i handväskan där jag trodde att den skulle ligga.. Det är nu man önskar att den kom flygandes när man visslade på den, det skulle både matte och jag behöva tror jag. Det är alltid något på vift.

(På tal om bortglömt) Hon på synoptik har inte ringt tillbaka :-( så jag får fixa mina glasögon när jag kommer hem till Lund igen. Vilken tur jag har ett par till!

Jag gjorde ett par söta örhängen idag, med örkrokar och nyckelpigor jag fick av mamma, tillsammans med röda, lila och guldiga swarovski. Inte så dumt va?


Imorgon bär det av, längtar efter Stockholm!
Hörs igen om typ 10 dagar :-)

Puss & kram
sarafia

Kommentarer
Postat av: Tofu

Det låter som att ni har det härligt på Gotland! =) Fina bilder av fin solnedgång! Puss! //Tova

2008-07-03 @ 10:56:31
URL: http://yoongchu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0