ONSDAG 30 / 7 2008

Ush vad jag sovit konstigt inatt.. somnade uppenbarligen på fel håll, med huvudet i fotändan. Hm?  Aaja.

Idag har jag varit snäll storasyster! Och jag har en snäll lillasyster. Vi bestämde oss för att färga om mitt hår igen (det turkosa blev så visset på något sätt..) samtidigt som vi gav oss på att färga i hennes. Mitt blev väl..orange, rött, rosa? Supersnyggt! Och sen lila igen förstås. Neon. Oooooch såhär fin blev Julia! Sötnöt.


Maria bakade kärleksmums idag, doftade ju guudomligt. Attans, jag som blev så sugen. Vilken tur att jag pratade med mamma nu ikväll som påminde mig om att vi ska baka wienerbröd till mig när jag kommer hem! MED glasyr! På någon coop i Malmö vid Värnhem (?) kunde man ju köpa sån deg till det, och en massa annat gott. Cookies! Konstigt att det blev en hel 5 literspåse med kakor över som står på köksbordet. Nej Pillan, man får absolut inte lov att ta...!



Ja, Pillan är här. Tradition som det har blivit, blev det ju såklart golf med äpplen på tomten när hon kommer. Idag stod jag nog liite nära.




Julia ville lära sig hur man spelar...


Och då fick pillan sig själv en läxa! (jaja, skyll på trädet..)

Imorgon ska vi upp tidigt och sjunga för Maria som fyller 16 bast. Ooch vad ska hon göra på sin födelsedag? Åka till Grekland!

Puss å gonatt

Godisråttan



Kommentarer
Postat av: Pillan

Jag skyller på trädet!

2008-08-05 @ 17:35:25
URL: http://eltiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0