MÅNDAG 28 / 7 2008

Jag har fått en sång på hjärnan...

"Jag satt härom dagen och läste min tidning
en dag som så många föruuuuut.
Och jag tänkte på alla dom drömmar man drömt,
som en efter en har ta'tt sluuuuut.
Då såg jag en bild av en flicka med en
skadskjuten kråka i faaaaaaamn..."

Idag har jag varit duktig!
Jag har ringt och fått tag på dom på komvux (ääntligen), Jag blev lite lättad eftersom kurrslitteraturen inte köpt förrän efter skolstarten. Sä skulle jag få jobb så har jag inte köpt allt i onödan :-)
OCH dessutom kom jag ihåg att gå in i en glasögonaffär när vi var i stan idag, för att köpa en ny putsduk, så nu ser jag igen! Plus att jag har beställt nya glas till mina andra bågar, så att jag slipper lämna ifrån mig dom i tre veckor, nu blev det bara en, ungefär.

Jag och Julia gjorde mobilband idag på förmiddagen, väldigt trevligt. Bilder kommer!

Grattis till Maria som kom in på Frisörutbildningen!

"Va knuffes du för?
- För du står i vägen. Dooh"

Myggstatus: Tusentals! Jag hör dom!
Allergistatus: Outhärdlig

XOXO
Sara (och lulle på en hörna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0