MÅNDAG 14 / 7 2008

Oj vad roligt vi hade idag när vi var och handla. Det blev bara jag och Danne, Maria har hittat en liten kise att passa upp. Vi sprang runt med en miniräknare inne på Ica Maxi i stan för att hålla koll på hur mycket vi hade tagit varor för. Vi höll budgeten! Och vet ni vad? Vi hittade en massa gottiga saker som passar Saras mage:
  • Hamburgarbröd (!)
  • Müsli ifrån Naturets Skafferi, med blåbär i
  • Salta kringlor (mumma)
  • Cream Cheese med vitlök
  • Pizzabotten
Mmmmmm

Typiskt nog tappade jag en sak. Som jag gjort av pärlor som jag fått av mamma och pappa. Attan, det var andra gången jag tappade en sån sak. Min klocka :'-(


Något fint utlovas till den som hittar den!

Just nu känner jag för att göra någon glad, har gjort ett par örhängen till Kerstin eftersom vi fick bo hos henne, som jag tänkte skicka. Också får jag hitta på något roligt att göra till mig själv. Har gjort ett par fräsiga örhängen, stooora! Men vill göra något mer... Fortsättning följer.


(lagom nanni..)


Ikväll har jag och Danne haft tv-kväll framför 6:an och sett en massa serier. Myspys!  .ILOVEYOU. Ska nog se en film nu, om det finns någon bra.

Puss å natti natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0