LÖRDAG 19 / 7 2008

Idag har jag:
  • Sovit länge!
  • Sovit "middag" två timmar (med start vid fyra)
  • Haft seriekväll med Danne (10 avsnitt Two and a half men, 6 avsnitt Scrubs, 5 avsnitt Family Guy, 5 avsnitt Simpsons)(!)
  • Ätit lite för mycket chokladsås
  • Nästan stukat foten (aj)
  • Ätit lite för mycket popcorn
  • Gjort två halsband
  • Fått en glasskärva i hälen (tyckte väl att det gjorde ont att gå..)
  • Saknat att jag inte kunde gå på Sjöbo marknad
Jag hörde från stora syster yster att det inte vad en höjdare på Sjöbo marknad iår, så det var ju alltid en tröst. OCH! (tamtadadaaaaam) det verkar som att lillasyster Julia ska komma till Gotland! Kanske redan i början på veckan! Jippi :-)



Jag kan tro att det är liie ensamt hemma när mamma och pappa jobbar och jag och Danne är här, samtidigt som Matte och Frida är i Nordkapp. Såklart att hon ska komma hit!


Visst är det fantastiskt? (Nordkapp)
Tydligen blir där inte mörkt och renar springer runt som katter.. Lite svårt att föreställa sig när man är här hemma


Sara + Matte för några år sedan

Imorgon kommer Affe och Sussie hem! De har bland annat varit i High Chaparall och haft det mysigt.

Tack för en underbar kväll älskling!
Nu är det sådär otäckt mörkt igen

SSL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0