FREDAG 18 / 7 2008

Ikväll blev det tjejkväll, med mig själv.
En barndomskompis (?) till Danne som han i alla fall inte har träffat på väldigt länge ringde och frågade om han ville komma förbi... Det är ju klart han ska göra det! Snäll som han är laddade han med polkagrisar och en tidning (då är min kväll fixad). Förutom att ha ätit polkagrisar och läst tidning har jag pärlat och slukat i mig massor av knäckebröd med cottage cheese med vitlök och kollat på film med ena ögat. Jag vet, jag är såå duktig.

Tidigare har jag försökt få tag på någon på komvux men det var ingen som ville prata med mig (eller så ringde jag för sent..). För försöka på måndag igen. På måndag ska jag ringa glasögonaffären också.. Tyckte faktiskt att det var lite tråkigt att de inte hörde av sig igen, så jag kunde fått det fixat i Stockholm. Typiskt.

Nu kom Danne hem, vi ska äta glass med passionfrukt! Muums!

Trevlig kväll!
Puss å kram

Saaarao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0