FREDAG 4 / 7 2008

~36 mil hemifrån.









Plötsligt vill man åka till Kina. Idag har jag varit med om något fantastiskt, jag har varit i Kinaparken utanför Motala (desto värre inte riktiga Kina). Det var så fint där. Det finns vissa saker som man vill att alla ska se, (som barn och bröllopsfoto :-) , och eftersom jag inte har något av det) så får detta vara en sådan sak!

Idag har vi även varit i Laxå.

Och nu är vi framme i Kristinehamn, vid Picassoudden. Förhoppningsvis ska vi vara här i två nätter, lite åk-fri tid hade varit skönt. Ikväll blev det minsann livemusik av Affes brorsa Ingolf som spelar dragspel. Himla mysigt faktiskt! Vi har varit nere vid vattnet också, det var faktiskt väldigt svalkande och skönt med tanke på den hemska hettan det har varit idag… det har varit fruktansvärt. Det bara small till när vi kom ut ifrån den svala husbilen. Det blev goood mat idag, grillat och färsk potatis! Och nu ska jag äta jordgubbat! De E mumma de.

Har ni sett den svarta pricken på alla bilder? Jag får inte bort den… Var inne i en Expert-butik i Kristinehamn city(!) och frågade vad jag skulle göra.. och det visar sig jag har varit så duktig att jag låtit ett dammkorn komma in och det sitter där det sitter, kommer inte åt det. Måste ha någon sån fiffig sak att blåsa med eftersom det är så långt in det någonsin hade kunnat komma in. Typiskt.

Puss å klam
Kickedickan


PSsst!
Idag har jag och Danne varit förlovade i 3 år!



Kommentarer
Postat av: Lisa

Haft en bra dag? :)

2008-07-08 @ 22:26:44
URL: http://wlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0