TORSDAG 7 / 8 2008

UUUUuuh vad varmt och klibbigt det är. Ush! Det är föör varmt!

Idag har jag varit duktig iallafall, har köpt ett par fina arbetssandaler hos en hälsokostaffär här i Lund! Dessutom kom jag undan med ett rimligt pris. MEN, liite pinsamt.. uppenbarligen är min vänsterfot bra mycket större än den andra foten och jag provade bara en av dem i affären (högerfoten då såklart). Hm. Attan. Får åka in och byta imorgon.

Jag har fått ett nytt uppdrag (bokprojektet lades ner ganska så snabbt), mammas kusiner fyller 50 så dom ska få något fint. Halsband och kort ska dom ha minsann. Det blev ett par enkla halsband med mestadels bruna sötvattenspärlor, lite blåa sötvatten och stora blå swarovski. Till det silverlås. Fint ska det va! Har bara gjort ett av korten, bild kommer när båda är färdiga eftersom dom "hör ihop".

XOXO
Saora

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0