TISDAG 12 / 8 2008

Det gick ju bra att jobba, var väldigt roligt faktiskt! Och dom frågade om jag vill jobba på lördag med och det är ju klart jag vill, roligt att göra något mer seriöst såklart. Just nu är jag i det stadiet att jag inte tycker att det är roligt med "sommarlov" längre.  Danne har såpass mycket skolarbete att göra också så det blir inte att vi hinner göra något. Skulle vilja gå på bio och äta go' glass på per tutti med honom så fort han får tid! Han kom och hämtade mig i stan idag, regnet ööste ner och jag missade bussen (glömmer alltid bort att den går så sällan).

Ikväll har vi faktiskt suttit och kollat på UFC 86 tillsammans. Apan vs Gorillan. Också ankstjärten som alla älskar att hata! Det var bloodigt. Väldigt givande.. eller kanske inte.

Har gjort om klockan med lavastenarna eftersom ett av låsen gick i sönder. Det blev brao fastän jag gjorde det på kedja. Och denna kan jag faktiskt knäppa själv! Imorse vad vi tre stycken som hjälptes åt att knäppa den gamla, fast Julia kunde faktiskt knäppa den andra åt mig utan problem. Hon är stark hon. Hennes pojkvän ifrån Surahammar kom inatt, sen pratade dom hela natten, gick och la sig när vi gick upp imorse också väckte vi dom när det var kvällsmat(!). Låter väl sådär nyttigt :-)

Nej, idag ska jag lägga mig tidigt igen och läsa i min nya bok!

XOXO
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0