Shopping och barnpassning FREDAG 22 / 8 2008

Vaknade tidigt idag.. det var ju ganska så bra förstås idag, nästa vecka kommer jag ju börja 8, 9 eller 10 alla dagar. Jag, mamma och pappa åkte ut till Novatrakten för att köpa dynor och lite annat smått och gott. Paps började jobba vid 13, så när vi lämnat honom gick vi i stan tills det att mamma började jobba. Kollade in Lagerhaus (det var nog 100 år sen jag var där sist..), köpte en liten soptunna (veckans fynd!). Vi åt god bakad potatis och kollade i några olika broschyrer om Hurtigrutten och Nordkapp och Honningsvåg. En sväng på Skapa blev det också, och sen kom Danne och hämtade mig. Vi åkte ut till den nya sportaffären ute vid nova (igen). Mycket snyggt, men sååå billigt var det ändå inte. Kepsar och sånt kanske.

Nästan direkt när vi kom hem så gick vi och hämtade Tuva på dagis! Man kan ju inte bli annat än glad när någon så liten och söt ropar SAAAAAARAAA! och hoppar upp i ens famn. Vi hade det mysigt ute i sandlådan, lekte gömma stenen och varmt eller kallt. Sen fick vi hoppa in i dushen och sen kom syster yster ♥ som lyckats få ryggskott (ajajaj). Jag fick följa med och passa lillan en stund till eftersom det fick bli ett 'akut' besök hos massören.

På kvällen såg vi en braig film, "Are we done yet?". Se den!

Puss
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0