ONSDAG 6 / 8 2008

Jag är en hårt arbetande kvinna! Eller inte.. Nästan.. Kanse.. Förhoppningsvis! Jag har fått två trändagar i nästa vecka, ska bli jätteroligt. Också får jag snart veta det slutgiltliga beskedet. Snabba ryck!

Var i stan idag, kändes som att jag aldrig skulle åka hem, klockan gick såå långsamt. När vi slutat jobba ( :-) så gick jag och mamma och åt glass på Per Tutti. MMmmmmmmm mmmm. 3 kulor sorbet, massa frukt och någon sås på det. Det var länge sedan! Mumma i magen! Efter det åkte jag och Danne till ÖB för att köpa någon nyckel till sätet i bilen som lyckats låsa sig i LITE fel läge. Typiskt. Sen blev det kvällsmat. Jag vet inte hur jag lyckades få i mig allt det där..men gott var det!

Framkallade faktiskt en massa bilder idag, dom blev fiina. Ska göra ett scrapbookingalbum om sommaren 2008! Bilder kommer ju självklart, så snart det är påbörjat.

XOXO
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0