ONSDAG 20 / 8 2008

Oj, det var visst en tag sen sist nu!

Tiden har gått så snabbt nu dom senaste dagarna. Jag har iallafall konstaterat en sak; Komvux på "distans" är då inget för mig.. ska jag plugga så blir det via NTI som Matte gjorde. Kanske grafisk kommunikation c? Den är ju på 200 poäng, plus att den nog hade varit ganska så rolig. Först så får vi se om jag får jobbet, nu ska jag ju vara där hela nästa vecka.

Vi var på IKEA i söndags och handlade lite grajs till husvagnen och lite annat smått och gott. Hittade fina glasburkar till mina band och stenar och nya backar till scrap, decoupage och sygrejer (det funkar inte så bra med pappkassar i längden..). Har fått en nytt uppdrag också, att sy en luva till bakmaskinen? degkroken? (ja vad det nu heter..) så att den kan stå framme hela tiden. Vi åkte förbi Coop på Värnhem också och köpte en massa godsaker (som jag tåler)! Chokladmuffins, müsli, toastbröd, smördeg, salta kringlor.. Mmmm. Mmmumma.

Annars har det väl inte hänt sådär väldigt mycket, kollat en hel del på Two and a half men, pratat lite med Sara ♥, fixat och donat. Läst. Pärlat.

- natti natti
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0