ONSDAG 13 / 8 2008

BLIXTAR OCH DUNDER
- svar på tal om det konstiga vädret..

Andra jobbedagen avklarad! Det gick ju så bra som det hade kunnat. Men nu är det inget förrän på lördag igen, och det är lite tråkigt, nu när man har kommit in i det (det är ju faktiskt roligt att jobba :-). Notera att jag faktiskt cyklade dit och hem idag!

När jag kommit hem och ätit och andats lite träffade jag Sara en timme innan hon skulle iväg till stan. Myspys. Hon fick två hemmaodlade cocktailtomater av oss. Mumma!

Sen blev det gottig kvällsmat tillsammans med en arbetskamrat till mamma. Väldigt trevligt! Pratade massor om roliga och intressanta saker, resor och utbildningar.. Jag skulle vilja åka till Frankrike och Italien kanske.. Eller Spanien, där har ju typ alla varit. Ibland drömmer jag om hur det hade varit att åka bort, långt bort, när allt med mat och det där hade funkat utan några problem.. och bara va, finnas och upptäcka saker som man inte visste fanns. Det hade varit något det. Nu snart ska vi försöka komma iväg till Danmark med Danne, han har ju aldrig varit där fastän vi bara bor en halvtimme där ifrån. Trevligt värre. iloveyou ♥

Nej, jag är inget ufo
XOXO
S

Kommentarer
Postat av: Sara

Tomaterna var gottigottgott!

Ska ni till Danmark idag? Vad trevligt :)

2008-08-14 @ 10:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0