MÅNDAG 11 / 8 2008

Idag var en sån lugn dag. Jag åkte med mamma in till stan och Danne har pluggat hela dagen. Köpte en bok, bakom stängda dörrar, som är baserad på en verklig historia. Mer om den kommer! Köpte pluppar (eller bakstycken kanske det heter) till några av dom nya örhängena eftersom de man fick till höll en gång.. Hoppas att dessa är bättre. Skulle köpt en hand att hänga ringar och halsband på också, men dom var slut (inte konstigt, vad jättebillig)

Har nydligen fått reda på att Matte kanske ska vara i Nordkapp en månad till. Blev för hans skull, det är ju verkligen något för honom. Annars kommer han nog hem runt den 2 september :-).

Imorgon ska jag jobba för första gången "på riktigt", eller lära mig vad det är jag ska göra. Jaja, spännande vilket fall som!

På tal om ingenting så har min mamma mia köpt hem världens godaste saft! Bob mix med apelsin och mango. MMMMmm! Mumma i magen!

Idag ska jag lägga mig tidigt, måste ju komma upp i tid imorgon!

Puss å kram
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0