LÖRDAG 16 / 8 2008

Idag har jag jobbat och det var jätteroligt! Hade gärna jobbat mer, så nu får vi se vad som händer. Man vet ju aldrig, så för säkerhetens skull ska jag gå på dom olika introduktionerna till kurserna jag har kommit in på. De två första är på måndag! Kan man läsa en a kurs paralellt med en b kurs i samma ämne?

Affe och Sussie kom idag också, så Danne har ju varit med dom och fiskat i Röggle hela dagen, myspys. Jag var för trött, (eller kanske rastlös?) efter att ha jobbat, och kände att jag behövde sova i min egen säng, men Danne (iloveyou) stannade kvar med som i husbilen. Sen åkte jag, mamma och pappa åkte en sväng till Malmöfestivalen för att äta något gott och titta på marknaden. Mams och paps åt langos, lika gott som vanligt tror jag. Såg gott ut i alla fall! Sen skulle vi hitta något till mig.. Det fanns inte en ända som hade något som var gluten, laktos och nötfritt, förutom pressbyrån.Vilken festivalmat! "En banan? Är det allt?" frågade han i kassan när vi kommit fram. När vi förklarade sa han "Jaaha, då är vi mycket stolta över det!" Så kan det bli. Vi hittade lite gottiga fruktkarameller också :-). Sen kollade vi marknaden, många roliga saker och mycket ny inspiration! Vi åkte hem vid typ tiotiden. Jag och  Danne åker nog in en dag till, såsmåningom (först och främst skola/jobb nu). Måste lära mig att lägga mig i tid nu med, kan inte vara uppe så sent.

XOXO
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0