Jobb jobb jobb TORSDAG 28 / 8 2008

Jaja jag vet, nu var det länge sedan igen.. Jag har faktiskt skrivit men det har bara blivit korta snuttar som sparats eftersom jag inte riktigt har orkat skriva färdigt. Så kan det bli, ibland känner man bara inte för det. Jag har ju jobbat (eller arbetstränat?) iallafall så jag har varit halvt medvetslös när jag kommit hem.. inte för att jag är fysiskt trött men det är så mycket nytt att lära sig, viktiga saker liksom som gör att man måste tänka så mycket eftersom det inte får bli fel.. Jag har då inte haft problem att somna på kvällarna!

På tal om något annat så har min moster som bor i Tyskland kommit! Tillsammans med sitt barnbarn Enola, jättesöt liten sak! Hon försöker prata svenska, men ibland kommer hon inte på vad ordet heter så det blir det på tyska. Jag har ju läst det, men det känns som att det var hundratusen år sedan. Kommer knappt ihåg något alls av det.

Min pojke börjar ju skolan på måndag så jag köpte en gottepåse till honom idag med bra att ha saker inför skolstarten, och ett IQ-pussel som han satt med hela kvällen ;-) iloveyoou. Värt att nämna är att han klarade det, men varken jag eller julia fixade det MED fusk..

Nu ska jag göra örhängen som jag ska skicka med pappa!

XOXO
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0