FREDAG 1 / 8 2008


Jag tänkte att jag kunde passa på att visa tunikan och shortsen som jag köpte i Stockholm. Helt underbar outfit i detta vädret, sval och skön, och perfekt att ha ovanför bikinin.

Idag har jag och Julia bara degat i solen och spelat kort. Det har varit väldigt varmt idag, lite för varmt.. Men imorgon ska det bli regn, så egentligen vill man ju inte klaga. Vi får hålla tummarna för att det blir bra väder på söndag iallafall!

Danne var en sväng hos en kompis och då skulle jag ha pärlat men fastnade framför two and a half men framför teven.. Men jag gjorde ett halsband, började dock med det vid 23. Liite sent, men måste man så måste man! Det blev sött med kedja på ena sidan och bruna pärlor länkade på andra sidan, och en brun lite större pärla ner till tillsammans med ett hänge i form av en fjäder!

Bättre bild kommer

Oj  vad mycket kärleksmums jag ätit idag!

2 dagar till medeltidsveckan börjar!
Puss å kram


Kommentarer
Postat av: emma

Hej! tack för din kommentar! Nja, inte så länge faktiskt. Har pärlar lite under tiden jag gick på gymnasiet men tappade intresset ganska fort. Nu några år senare började igen - och det är ju riktigt roligt! :) Du då?

2008-08-02 @ 18:56:37
URL: http://emmchen.blogg.se/smycken
Postat av: Anonym

Sv: jag gick in på den sidan du länkade men tyvärr blev ja inte smartare av det xD

har du lust att hjälp mig?

kan du typ skicka en kodmall på en snygg design så kan jag skriva att det är du som gjort den :)



Snygg blogg :)

2008-08-03 @ 10:43:48
URL: http://jordgubbsshake.blogg.se/
Postat av: Emma

tack så mycket! har för mig att jag har köpt dem på pandurohobby..det är några år sedan men jag tror att de fortfarande finns kvar :) annars köper jag mycket via tradera och varvar mellan tre olika butiker :)

var köper du pärlor?

2008-08-03 @ 19:19:00
URL: http://emmchen.blogg.se/smycken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0