Förkyld och lördag 30 / 8 2008

Jaha och då var det lördag. Det var ju värst vad denna veckan gick snabbt, jag tror inte jag hinner med riktigt och nu har förkyldningen kommit ikapp mig. Attans, jag vill inte vara sjuuuk. Senast jag var såhär förkyld var när jag hade praktik på Skapa så det var ju ett tag sen. Också var det ju liite dålig planerat om det nu var tvunget att komma.. imorgon är det kusinträff med mammas sida och på måndag är första "långa" dagen jag ska jobba. Får vila imorgon och bara ta det lugnt. Ska göra ett smyckeställ, det är nog det som kommer hända. Nilla och den lilla lillan kommer att komma imorgon, dom åker hit med mams och paps efter träffen.

Nej, nu är det sovdags. Natti

XOXO
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0